Sporty a lektoři

AirAcro (párová akrobacie)

AirAcro je ucelený systém párové akrobacie určený jak pro zkušené sportovce, tak i pro úplné začátečníky. Zaměřuje se na spolupráci, důvěru, rozvíjení fyzické síly, flexibility a zpevnění hlubokého stabilizačního svalstva, které je nejčastější příčinou bolesti zad.

Válková Veronika

Body Balance

Lekce Body Balance je kompenzační cvičení, které je tvořeno spojením protahovacích a posilovacích cviků. Cviky klient provádí dle vlastního rozsahu a vlastních možností. Při cvičení dochází k odstraňování svalových dysbalancí.

Kubalová Eva

Bodystyling

Kombinace klasického aerobiku, který slouží k zahřátí celého těla a posilování problémových partií - břišní a stehenní svaly, hýždě, zádové svalstvo, paže aj. Bodystyling rovnoměrně zpevňuje a tvaruje postavu. Vaše svaly se stanou pevnějšími a pružnějšími. Můžete tvarovat celé tělo nebo se zaměřit na jednotlivé partie. Hodina je pro všechny věkové kategorie - začátečníky i pokročilé.

Grácová Lenka

Dance Aerobik

Dance aerobik je zábavnější forma klasického aerobiku. Vychází ze základních kroků, ale je obohacen o taneční prvky.

Grácová Lenka

Drum Fit

text úvodní

Kubalová Eva

Gymbally

Velké míče učí správnému držení těla, posilují svaly pánevního dna, ale i okrajové části těla (paže, stehna). Cvičení je ohleduplné vůči kloubům i zádům, vylepšuje rovnováhu, koordinaci a posiluje svalstvo.

Grácová Lenka

Gymstick

Jedná se o skupinové cvičení, které se zaměřuje na protahování, zpevnění zádových svalů a především posilování problémových partií - jako jsou břicho, hýždě a stehna. Cvičení napomáhá k prevenci zranění pohybového aparátu a redukci váhy. Posílíte si tělo i svaly do hloubky zábavnou a účinnou formou. Je vhodné pro každou věkovou kategorii.

Grácová Lenka

Hoop fit

Pozitivním efektem hoopingu je kromě odbourávání tuků posilování břišních partií, zpevňují se ale i svaly na zádech. Při cvičení s obručí zvyšujete odolnost kardiovaskulárního systému. 

Popis k obrázku

Lenka Fasnerová 

Flexi

text úvodní

Valková Veronika

Funkční trénink

Základní charakteristika se vztahuje k fyzioterapii a rehabilitaci, kde se jedná hlavně o zajištění funkčnosti, znovuobnovení. Individualita je hlavní charakter správného funkčního tréninku. Každý člověk má jiné držení těla, jiné pohybové stereotypy, jiné dysbalance, jiné životní potřeby a přesně z těchto bodů musí onen funkční trénink vycházet.

Kubalová Eva

Jurková Marketa

Jóga

Jóga je naukou o těle, mysli, vědomí a duši. Znalost anatomie a fyziologie lidského těla využívá jóga v propracovaném systému tělesných cvičení a očistných technik, které pomáhají udržet tělo zdravé a dobré kondici. Pomocí dechu učí jóga pracovat s jemnou energií. 

Hana Metelková

Podlešáková Kateřina

Kardio box

Dynamické cvičení pro získání kondice, které má aerobní charakter se zaměřením na techniku kopů a úderů (spalování tuků a pozitivní vliv na kardiovaskulární systém).

Johana Viktorová

Kardio cvičení

Kardio cvičení je výborné pro ty, kteří chtějí zhubnout, zpevnit si postavu, vytrénovat super fyzickou kondici a přitom se bavit. Při tomto druhu cvičení dosahujeme vysoké tepové frekvence, která je výborná pro spalování tuků, vytrénování výborné fyzické kondice a dýchání. Po pravidelném kardio cvičení, nejenže budete shazovat kila dolů, ale budete dobře zvládat další kardio aktivity jako jsou běh, jízda na kole a plavání, protože se naučíte vydržet makat a správně dýchat. V kardio cvičení se většinou jedná o různé poskoky, cviky s gumami a lehkými činkami, ale také o balanční cvičení, výdrž a posilování problémových partii těla (tricepsy, břicho, hýždě, vnitřní a vnější strana stehen, lýtka). Takže pokud chcete zhubnout, vytrnévat si super kondici, naučit se správně dýchat a zpevnit si tělo, ale nebát se, že vám narostou velké svaly, je toto cvičení právě pro vás;-)

Veronika Kozlovská

Kruhový trénink

Můžeme jej definovat jako souhrnné cvičení, při kterém se přirozeně zapojí do pohybu maximální množství svalových skupin najednou při napodobovaní základních pohybových stereotypů. Jedná se o program pro rozvoj kondice, kombinující různé tréninkové metody. Lekce zahrnuje cardio cvičení, ale také relaxační cviky a především posilování na zvýšení síly, pohyblivosti, vytrvalosti, pružnosti a odstranění dysbalancí. Základním cvičebním prostředkem je vlastní tělo, ale pak také různé cvičební pomůcky. Cvičíme pro zdraví, sílu, kondici, vitalitu a dobrou postavu!

Markéta Jurková

Melkovičová Helena

Powerjoga

Powerjoga je cvičení založené na pravidelném opakování základních jógových pozic (ásan), které jsou dynamicky řazeny za sebou. Je to cvičení s hudbou, které je sice „novinkou“, ale pro svůj blahodárný vliv velmi vyhledávaným cvičením v oblasti fitness.

Popis k obrázku

Step aerobik

Step aerobik patří mezi formy aerobiku - je však obohacen o pomůcku "step" (bedýnka), který činí cvičení intenzivnější. Step aerobik je zaměřený zejména na svalstvo dolních končetin a hýždě. Je náročnější na klouby, proto se nedoporučuje starším osobám a lidem, kteří mají problémy s kloubním aparátem.

Nikola Gregorová

Stretching

Při hodině stretchingu dochází pozvolně k protažení a zároveň uvolnění celého těla.

Eva Kubalová

Tabata

Tabata je nejtěžší a nejnáročnější metoda intervalového tréninku, při kterém si sáhnete na dno svých sil. Takže tento styl tréninku není vhodný pro úplné začátečníky. Toto intenzivní cvičení zlepšuje výkonnost a efektivně snižuje množství tělesného tuku.

Markéta Jurková

Eva Kubalová

Tae-bo

Tae-bo je bezpochyby nejintenzivnější nabízené cvičení. V Tae-bu není  choreografie -  stresu z pamatování sestavy. Kombinací technik kopů a úderů dochází k efektivnímu procvičení svalstva celého těla.  Chcete-li tedy opravdu trénovat, zlepšit svoji fyzičku, vytvarovat problematické partie, jako jsou hýždě, boky, břicho, stehna a paže, zhubnout či jen si dát do těla, nemůžete se splést, když navštívíte lekce Tae-bo.
Jednotlivé techniky nebo kombinace se trénují v tempu slow a potom double time. Soustředíte se pouze tady a teď na své tělo.

Markéta Procházková

Zumba

Zumba je taneční fitness hodina inspirovaná latinsko-americkými tanci
a latinsko-americkou hudbou. Kombinuje taneční styly jako je Merengue,
Salsa, Cumbia, Reggaeton, Hip hop, Samba, Cha cha a mnoho dalších.
Jedná se o aerobní trénink, což je forma intervalového (neboli
"přerušovaného") tréninku, kdy se střídají pomalé a rychlé skladby a
tím se dosahuje efektivního spalování tuků. Chcete si jít zacvičit,
ale zároveň se nemuset stále dívat na hodinky a přemýšlet, kdy už to
"utrpení" konečně skončí?

Veronika Šabrňáková

Badminton

text úvodní

Tesárek

Říha

Basketbal

Hra pod bezednými koši je určena pro pokročilé a zkušené hráče a hráčky, kteří mají rádi výzvy a chtějí se týden co týden pořádně proběhnout

Jiří Fanta

Florbal

text úvodní

Ňemčík

Hainc, Šimek

Frisbee Ultimate

Ultimate je kolektivní bezkontaktní sport, v němž vítězí tým, který má na konci hrací doby vyšší počet bodů. Hraje se na hřišti o rozměrech cca 100x37 metrů (délka fotbalového hřiště, polovina jeho šířky). Na obou koncích hřiště jsou vyznačeny koncové zóny o hloubce cca 18 metrů. 
V ultimate proti sobě hrají dva sedmičlenné týmy. Smyslem hry je pomocí přihrávek dopravit disk do soupeřovy koncové zóny a jeho chycením v zóně získat bod. Po chycení disku se hráč musí zastavit a do 10 vteřin disk přihrát spoluhráči. Povoleným pohybem hráče s diskem je pivotování, tedy otáčení se kolem vlastní osy s jednou nohou pevně na zemi. V ultimate hráči  často střídají útok a obranu při ztrátě disku, ke které dochází záhozem disku do autu, na zem, jeho zachycením soupeřem nebo při dlouhém držení disku.
Není povolen fyzický kontakt mezi hráči ani přetahování o disk. Hra je založena na principu řízení hry samotnými hráči – hraje se bez rozhodčích. Všechny přestupky na čarách, při držení disku a fauly jsou hlášeny samotnými hráči přítomnými na hřišti.

Veselý

Nohejbal

text úvodní

Šilhavý

Volejbal

Herní hodiny s výukou základních technicko-taktických dovedností, spojené s přípravou na přebory VŠ.

Alena Orlová 

Hnilica

Brazilské Jiu-Jitsu

text úvodní

Burdiyan

Kendó

Kendó je japonské umění boje s mečem. Dělí se do dvou částí - Šinaj kendó  je plnokontaktní cvičení s cvičným mečem šinajem a ochrannou výstrojí bógu. Kendó kata je nácvik boje pomocí předem daných sestav pohybů za použití dřevěných mečů. 

Je to nejen bojové umění, ale i součást tradiční kultury s historickými kořeny. Cílem dnešního kendó je především výchova člověka a cvičení jeho těla i mysli.

Barbora Klimovičová

Tai-chi

Tai chi má své kořeny v Číně. Vzniklo mezi taoistickými mnichy ke kultivaci těla a mysli, ke zlepšení zdraví a prodloužení života. Sestava taoistického tai chi se skládá ze 108 pomalých pohybů, které kombinují otáčivý pohyb s mírným protažením, a tím příznivě působí na svaly, páteř, vnitřní orgány a oběhový systém těla.
Charakteristickým znakem taoistického tai chi je značný stupeň protažení a rotace v každém pohybu. Při důsledném praktikování dochází k obnovení správné cirkulace, flexibility a k uvolnění napětí, a tím pomáhá taoistické tai chi obnovit zdraví a udržovat správnou funkci všech tělesných systémů, orgánů a tkání.
Během času se taoistické tai chi stává vnitřním uměním, účinkuje hluboko v těle a tím je prospěšné fyziologii jako celku.

Jan Průša

Základy Capoeiry a akrobacie

Capoeira představuje unikátní kombinaci tance, akrobacie a netradičního boje. Je umění s osobitou fylozofií. Soubor dvou soupeřů je možné nejlépe definovat jako předstíraný boj - hru založenou na improvizaci. Capoeira je vhodná jak pro muže, tak pro ženy a není omezena věkem ani fyzickou zdatností.

Petr Kokošek

Balet

Balet je tanec, který vám pomůže zlepšit držení těla i celkovou fyzickou kondici, vaše tělo posílí, zpevní a protáhne - to vše s ladností, baletní elegancí a nadhledem. Lekce jsou určeny jak pro začátečníky, tak i pro pokročilé.

Tereza Bernardová

Dance Workout

text úvodní

Linda Trejtnarová

Latino MIX

Kurz je určen pro všechny tanečníky i netanečníky - JEDNOTLIVCE, kteří se chtějí odreagovat při pohybu, skvělé hudbě a naučit se nebo si zopakovat základní taneční kroky nejrůznějších tanců s latino-americkou tématikou. Budeme se věnovat tancům jako SALSA, CUBATON, BACHATA, ZOUK, MERENGUE, SAMBA atd. Vítáni jsou všichni od úplných začátečníků po pokročilé. Lekce na sebe nebudou navazovat, v každé z nich zopakujeme základy a přidáme něco navíc. Naučíme se základní kroky, pohyby těla, otáčky a jednoduché kombinace.

Štěpánka Bublíková 

Společenské tance

text úvodní

Josef Kopp a Barbora Novotná

Taneční průprava

text úvodní

Tomaš Přidal

Twerk

text úvodní

Jitka Přivřelová

Zouk - Lady

Kurz je určen pro všechny tanečníky i netanečníky - JEDNOTLIVCE, kteří se chtějí naučit základní kroky a techniku pohybu těla v tanci ZOUK. Zouk je velmi smyslný brazilský tanec, který má mnoho stylů a poloh. Od něžného romantického RIO stylu, přes veselý a rychlý LAMBAZOUK až po moderní a energický RnB Zouk. Tancuje se na tradiční brazilskou hudbu, ale i na moderní RnB nebo LATINO rytmy. Na programu bude hlavně základní technika pohybu, muzikalita a prvky lady stylingu. Lekce na sebe budou navazovat, ale v každé z nich zopakujeme základy.

Petra Kubíčková

Zouk - začátečníci

Zouk je smyslný párový tanec pocházející z Brazílie, který v současnosti dobývá celý svět včetně České republiky. Vychází hlavně z Lambady, tančí se však na pomalejší hudbu a využívá širší škálu pohybů a figur. Oproti ostatním latinsko-americkým tancům, jako je salsa či bachata, je v zouku kladen ještě větší důraz na vedení celým tělem. Partnerka je během tance oddaná vedení svého partnera, který doslova tvaruje partnerčino tělo.  Zouk může být pomalý či rychlý, ladný nebo razantní, ale i vášnivý a romantický. Typickými prvky zouku u partnerek jsou pohyby hlavy, jejichž efekt dokreslují partnerčiny vlasy, dále hluboké záklony a tzv. body rolls (vlnění těla). Zouk se tančí na rozmanité hudební styly, od karibské hudby přes pop a R&B až po afro.

Komlossyová Eva

Zpět do tanečních

"Zpět do tanečních" je určeno pro všechny nadšence tance, kteří mají rádi hudbu, tanec a zábavu. Ať už jsi začátečník, který se bude učit své první kroky a nebo již máš pár plesů za sebou a chceš si zopakovat nebo rozšířit svůj taneční um, pak se na tebe těším v tomto sportovním programu. Proběhne zde výuka základních standardních i latinsko-amerických tanců, hezky krůček po krůčku. Účastideální v páru, ale ani jednotlivci se zde neztratí. Zábava, sport, odreagování, noví lidé - nejen to ti tanec nabízí ;-)

Miroslav Schejbal